Bejelentkezés

Előzetes telefon bejelentkezés: +36/30/9527-844

fejeskrisztina (kukac) index.hu

Rendelési idő: délutánonként egyeztetés szerint

Új címen!

BUDAPEST
Szent László út 174. III. lh. (Dolmány utca 41. felőli bejárat)
1131

- 30, 30A, 230-as buszok Rokolya utcai megállójától egy háztömb [Keleti pályaudvar M2-M4 megállói felől, illetve Káposztásmegyer végállomásai felől]

- 120-as busz Reitter Ferenc utcai megállójától két háztömb [Árpád híd, illetve Újpest-Központ M3 megállói felől]

- 14-es villamos Rokolya utcai megállójától négy háztömb [Lehel tér M3 megállója felől, illetve Káposztásmegyer, Megyeri út felől]

Google térkép

Hatékony stresszoldó módszerek

 

Negatív stressz bármelyik pillanatában érhet bennünket. Sokszor csak gyűjtjük-gyűjtjük a nap folyamán összeszedett negatív hatásokat, és este a családunk részére.

Ez a családi béke szempontjából semmiképpen sem előnyös, de még mindig jobb, mintha magunkban tartva, egy idő után valamilyen betegség formájában szembesülünk vele. Meg kell tanulnunk kezelni a negatív stressz hatásait. Nem uralkodni kell magunkon a végtelenségig, hanem uralni a helyzetet. Ha csak nem mutatunk ki reakciót, de belül emészt minket a méreg, az sokkal károsabb, mintha kiadjuk magunkból, ami kikívánkozik. De ha nem vesszük magunkra az adott negatív hatást, azaz már csírájában megoldjuk, az a legelőnyösebb minden szempontból. Mit tehetünk tehát, hogy ellen tudjunk állni ezeknek a káros hatásoknak? 1, A negatív stressz-hatás a tűz elemhez tartozik, tehát asztrológiai szempontból a meleg-száraz elemhez. Ha iszunk egy pohár hideg vizet, ami hideg-nedves elem, akkor azzal elolthatjuk a stressz által okozott "tüzet". Igyunk addig, amíg nem kellő a hatás. 2, Szintén testi szinten alkalmazható magnézium és B6-vitamin tartalmú oldat, mely rövid időn belül kellemes ellazulást eredményez. Gyerekeknek is adható, mert semmilyen káros hatása nincs. Ha naponta kétszer isszuk egy nehezebb időszakban, hatékonyan lehet segítségünkre. 3, Ha egyenesen tartjuk a gerincünket, az nem csak magabiztosnak néz ki, hanem magabiztosságot is eredményez. Azt üzeni ugyanis a tudatalattinknak, hogy felül tudunk emelkedni a helyzeten, és máris "felülről" tudjuk szemlélni a történteket. 4, Ha már tudunk meditálni, a meditációban "beprogramozott" módszert alkalmazzuk. Ez egy feltétételes reflex, melyet ellazult állapotban rögzítettünk tudatalattinkban. Az agykontrollosok erre a "három ujj technikát" használják. Bármilyen módszert kitalálhatunk azonban erre a célra. Ha ellazultan ismételgetjük az általunk kitalált apró jelet, összekötve az ellazulás, megnyugvás tényével, akkor egy idő után az apró jelzés is elég lesz arra, hogy a megnyugvás létrejöjjön. Például: Ha bármelyik kezemmel megdörzsölöm a fülcimpámat, azonnal megnyugszom. De bármi, általunk jónak ítélt kombináció megfelelő. 5, Ha valami rossz ér bennünket, gyakran kapunk a homlokunkhoz. Ezt a módszert a kineziológusok jól ismerik. Ha lehetőségünk van rá, vonuljunk el valahova, és alkalmazzuk a homlok-tarkó tartást. A bal tenyerünket helyezzük a homlokunkra, a jobbat a tarkónkra. Addig csináljuk, amíg a bal tenyerünk alatt a homlokunkon lüktetést nem érzünk. Közben csukjuk be a szemünket, és igyekezzünk valami békésre gondolni. 6, Ha rendelkezünk a Bach-virágterápiás sorozatból az "elsősegély" cseppel (Rescue remedy, 39-es csepp), akkor abból is cseppenthetünk 2-3 cseppet a nyelvünk alá. Magdöbbentően rövid idő alatt nyugszunk meg tőle. 7, Sóhajtsunk mélyet, vagy ásítsunk egy hatalmasat. (Lehetőleg ne értekezleten a főnök szeme láttára.) Többször ismételve érezhetően jó a hatása.

vissza