Bejelentkezés

Előzetes telefon bejelentkezés: +36/30/9527-844

fejeskrisztina (kukac) index.hu

Rendelési idő: délutánonként egyeztetés szerint

Új címen!

BUDAPEST
Szent László út 174. III. lh. (Dolmány utca 41. felőli bejárat)
1131

- 30, 30A, 230-as buszok Rokolya utcai megállójától egy háztömb [Keleti pályaudvar M2-M4 megállói felől, illetve Káposztásmegyer végállomásai felől]

- 120-as busz Reitter Ferenc utcai megállójától két háztömb [Árpád híd, illetve Újpest-Központ M3 megállói felől]

- 14-es villamos Rokolya utcai megállójától négy háztömb [Lehel tér M3 megállója felől, illetve Káposztásmegyer, Megyeri út felől]

Google térkép

Az elhízás és asztrológiai összefüggései

 

Az elhízás sokat tárgyalt téma. Fogyókúrás módszer annyi van, mit égen a csillag.

Egyik fogyókúra tudományos alapokon nyugszik, a másik még többön. Az a fontos, hogy az egyén, aki végzi, higgyen benne, akkor biztosan működik. Ha még valamelyik híres példakép is ezzel fogyott le, akkor a siker csaknem teljes. Hogy lehet, hogy mégis sok a kövér ember? Hogy a túlsúly mennyire káros, azt nyilván ők is tudják. Nagyon tetszett az a hasonlat, amit egyszer egy Agykontroll-továbbképzésen hallottam. Így szólt: " Ha valaki 10 kg súlyfelesleggel rendelkezik, az olyan, mintha 2 db öt kilós súlyt cipelne a kezében, mindig és mindenhova." Ezt az ötletet tudatosítsuk, számoljuk ki magunkra nézve, és tartsuk észben. Másrészt ne felejtsük el, hogy túlsúly táplálék nélkül nem jön létre. Mint ahogy egyik kedves volt csoporttársnőm fogalmazott, miután felszedett pár kiló felesleget: " Na de Krisztám, egy ilyen testsúly fenntartásához enni kell." Ezt soha nem felejtem el, annyira frappáns volt. Az elhízásra való hajlamot a horoszkóp egyértelműen megmutatja. Azt is, hogy mit örököltünk, és azt is, amit magunknak "gyártunk le", ha nem vagyunk elég óvatosak. Főleg a bika, halak, rák érdekeltségűek hajlamosak ilyesmire. Összességében ez azonban kevés, az egész horoszkópot kell nézni. Itt nem annyira a Nap helyzete a lényeges, hanem az aszcendensé, az un. születési uralkodó bolygóé. Az aszcendens jegye az a jegy, ami születésünkkor keleten, a láthatáron felemelkedik. Utóbbi jegy, és ennek uralkodó bolygója a születési uralkodó utal leginkább a test külalakjára. Hogy a túlsúlynak lelki okai vannak, ezt nem hiszem, hogy bizonyítani kellene. Mindenki tudja, hogy ha szomorúak vagyunk, szeretetre vágyunk, milyen jól esik egy darab sütemény. Itt a lényeg, hogy cukrot (szeretetet !!!) vigyünk be a szervezetünkbe.( A cukorbetegség is ezzel függ össze, itt az összefüggés a kettő között.) Nyilván nincs elég szeretet belül, vagy nem tudjuk megélni, elfogadni. Élhetünk a legboldogabb közegben, ha nincs "receptorunk rá", egyszerűen nem vagyunk képesek érzékelni, esetleg egy simogatást is támadásnak élünk meg. ( Ilyen esetben inkább a Hold állását kell figyelembe venni, ami a lelki funkciókra utal.) Milyen lelki háttere lehet a túlsúlynak? Nyilván nem 2-3 kilóval kell itt foglakoznunk, de az is lehet sok, ha az illetőt ez zavarja, és nem érzi vele jól magát. Ilyen testsúly-eltérés nyilván csak annak nevetséges, akinek ennél sokkal több van. Ok lehet a szeretet hiánya, elfogadás, kapás. Mintegy megvédjük magunkat zsírpárnánkkal az ilyen külső hatásoktól. Vagy mástól.Félünk,körbevesszük magunkat a biztonságos zsírréteggel.Mitől félhetünk? Gyengeségeinktől,szüleinktől,testi közelségtől, férfiaktól, nőktől,esetleg egy rossz tudat alatt rögzült eseménytől.Félni lehet bármitől. Esetleg korábbi éltünkben éheztünk,és most így érezzük a biztonságot. Ha gyermekkorunkban "meg kellett enni",és nem annyit ehettünk, amennyit akartunk, esetleg a kezünkre is ütöttek,ez is lehet ok. Vagy egyszerűen félünk a munkánktól,a karriert nem tudjuk stressz nélkül elviselni,esetleg párunkat nem tudjuk elfogadni olyannak,amilyen. Ne felejtsük el, ezek nem tudatos dolgok.Itt a félelem tudat alatt áll fenn, sokszor tudatosan fogalmunk sincs róla. Lehet, hogy önmagunk fontosságát, súlyosságát akarjuk ilyen formában kiemelni, mert az önbecsülésünk van híján, vagy belül szeretnénk teljessé válni, ehelyett kívül válunk teljessé. Esetleg félünk saját erotikus kisugárzásunktól egy rossz tapasztalat vagy gyermekkori sérülés miatt,vagy nem akarunk szembesülni dolgokkal.

Ha combunk érintett az elhízásnál, az jelezheti az életbeli haladásunk megtorpanását, vagy nem megfelelő voltát, ha a fenék, akkor a kitartásunkat és önérvényesítésünket vizsgáljuk meg, ha a hasunk, akkor érzéseinket és ösztönéletünket. Mint látjuk, ok lehet millió. Mindenkinél egyéni, ha nem öröklött formáról szól. Utóbbinál pedig mindig a legfiatalabb személyé a feladat, hogy a családi "hagyományt" feloldja. Hogy milyen módon szabadulunk meg feleslegünktől, rajtunk múlik. Ha testi szinten akarjuk, tegyük, ha nem megy, oldjuk a lelki hátteret. Minden a fejben kezdődik, de a terápiát több szinten el lehet végezni. Győzzük meg tudatalattinkat, hogy a karcsúság nekünk sokkal jobb. Hallgassunk meditációs kazettát, forduljunk szakemberhez, aki járatos az ilyen témákban, amennyiben semmilyen diétával nem boldogulunk. Ha diétázunk, tartsunk ki. Ketten könnyebb, vagy ha valaki lelkileg támogat. Tegyünk bíztató képeket, kiírásokat a falakra. Ha ránk tör a cukor iránti vágy, simogassuk meg gyermekünket, házastársunkat, barátunkat, kutyánkat vagy tegyünk jót valakivel, aki a közelünkben van. Ha hirtelen egyik sem oldható meg, igyunk egy pohár hideg vizet. (Szeretet- cukor-tűz elem, a víz oltja.) Ne együnk naponta ötször, bárki ajánlja is. Ha a gyomor még nem ürült ki az előző evés után, létrejön az un. "ráevés" jelensége, amely nagyon káros. Szegény gyomor megzavarodik, ha a félig emésztett ételre friss érkezik. Reggelire ehetünk gyümölcsöt (fél óránként, délig -a testkontroll étrend szerint), vagy bármit, de lehetőleg egyfélét. Délben együnk legtöbbet, mert ekkor erős a tűz elem a szervezetben ( vö. bioritmus, ajurvédikus hagyományok alapján), és ekkor legjobb az emésztés. Ne keverjük a szénhidrátokat a fehérjékkel, mert akkor elálmosodhatunk, nehéz lesz az emésztés és elhúzódik ( ahogy a testkontroll, a szétválasztásos diéta, Hay-módszer javasolja). Tehát húst ne együnk krumplival, rizzsel, csak salátával, zöldséggel. Lehetőleg egyszerű ételeket fogyasszunk ( Tibeti szerzetesek). Ha fehérje oldatot fogyasztunk csak, azt bármikor tehetjük, de figyeljünk az elsavasodás veszélyére. (Dr.Merkert diétája szerint) Egyébként minden diétánál érdemes lúgosító anyagokat fogyasztanunk, mint a zöldségleves leve, zöldséglé, répalé stb. Naplemente után már semmit se együnk lehetőleg, mert az már nem tud megemésztődni, és salakanyagként rakódik le a szervezetben. Az elhízás hátterében testi szinten amúgy is a nagy mennyiségben felhalmozódott salakanyagok állnak. Ha diétával nem tudunk tovább lépni, derítsük fel a lelki hátteret, és ott próbálkozzunk a megoldással. Mint mindennek, az elhízásnak is lelki oka van, így rendkívül hatékonyan reagál lelki szintű terápiás módszerekre.

vissza